štvrtok 18. septembra 2014

What´s so great about Urban House?

Urban House je ďalší z expandujúcich bratislavských hip podnikov, kam chodia všetci tí, ktorí chcú byť videní a túžia v hipsterskom svete niečo znamenať. Čo na tom, že väčšinu vecí si tam nemôžu dovoliť? Išli sme tam včera teda po prvýkrát aj my, veď nemôžeme zaostávať. Alebo môžeme?

Najlepšia vec na Urban House je určite interiér. Priestor je naozaj veľký a zároveň útulný, s príjemným dreveným nábytkom, kreslami či matracmi, s intímnejším osvetlením a mnoho zástrčkami, aby ste si mohli doniesť svoj macbook a tváriť sa, že pracujete vo svojom najlepšom aufite na niečom skutočne cool nad pohárom dobre vychladenej uhorkovo-bazovej limonády za cenu obedového menučka.
Interiér rozdelený na prednú časť so stolmi a barom a zadnú halovú časť s vysokými stropmi priam nabáda k tomu, aby sa tu diali aj nejaké večerné akcie či koncerty, určite by to tam stálo za to. Samozrejme, s ploskaňou v ponožke;) Keďže som chudobný bohém, s dobrým svedomím som si objednala až jedno malé pivo, menovite California, no jeho cena 2,90,-, aj keď bolo pivo šmakózní, zahnala moju peňaženku s hanbou do kúta a zaradila Urban House do zoznamu podnikov s labelom "tohle není pro vaši peňeženky". Najbližšiu moju návštevu plánujem až keď ma niekto pozve, alebo až keď začnú čapovať aj nejaké pivo bližšie od Kalifornie.
Celkovo je to prozatím pre mňa za 6/10 bohémskych hviezdičiek, až budem boháč, bude to určite vyššie, sľubujem.

Skvelé avokádové chlebíky - vďaka za inšpiráciu:)
Predný interiér

Kde: Laurinská 14, BA
Otvorené: od deseti do dvanásti

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára