piatok 5. decembra 2014

Teta

Dnes je veľmi veľmi špeci deň. Stala som sa tetou, ja! A moja sestra teda mamou a celé je to strašne zvláštne a neuveriteľné. Akokoľvek pateticky to vyznie, veď len teraz sme sa hrávali na pieskovisku, fajčili tajne prvé cigarety a nadávali na chalanov, ktorí sľúbili, že zavolajú, a oni nezavolali. Ako mohli, veď mali 14 a my sme si mysleli, že to je už zrelý vek na chodenie. Figu borovú! Čo je to zrelý vek, som zistila až dnes (samozrejme nepriamo). Nič nemôže byť zrelšie a dospelejšie ako porodiť dieťa. Neviem si ani len predstaviť, aké to musí byť. A moja sestra má za to veľký obdiv a vlastne všetky ženy, čo to už majú za sebou. 

Takže sme sa dočkali krásnej (pred)mikulášovskej nádielky a som na malú moc zvedavá. Rozmýšľala som, akou tetou budem, a napadla ma jedine Phoebe z Priateľov. Budem tá crazy fun aunt, ku ktorej bude malá dobiehať, keď bude mať prúser, a bude očakávať, že ja ju pochopím a nejak to vyžehlím. Budem ju učiť na gitare a vegetariánstvu, za čo ma asi jej rodičia nepochvália, budem jej kupovať šibnuté veci zo sekáča, ktoré nebude chcieť asi nosiť a viem si predstaviť, že si o pár rokov štrngneme pivom na Pohode, alebo zapálime fajku mieru. 

Vitaj na svete, malá neterka!

Neterka ako škvrnka, keď prvý raz zistili, že existuje


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára